معرفی
ورود آقایان ممنوع
وبلاگی برای دخترای گل

سلام به همه ی دختران عزیزو محترم

من قصد دارم توی این وبلاگ مطالب دخترونه بزارم از خانمای خوب و مهربونی که به وبلاگ من اومدن ، تقا ضا دارم با ارائه نظرات و پیشنهادات خودتون منو در نوشتن مطالب این وبلاگ یاری کنید. دوستان عزیزم اگر شما خاطره و یا تجربه ی عشقی آموزنده ای دارید ، خوشحال میشم که دل نوشته هاتونو واسم ایمیل کنید تا بقیه دخترخانمهای دیگه هم بهره ببرن.
باتشکر لعیا


نظرات شما عزیزان:

اکیلا
ساعت16:51---15 مهر 1390
سلام دوست عزیز عجب مطالبی بودند،منکه خیلی حال کردم یه سری به ما هم بزن .ممنون.

سوده
ساعت22:59---28 شهريور 1390
سلام.اومدم.وب زیبایی داری.موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, :: 11:34 ::  نويسنده : لعیا

درباره وبلاگ

دوستان عزیزم سلام ، به وبلاگ دخترونه من خوش اومدید ، اول از همه اینکه این وبلاگ یک وبلاگ ضد مرد نیست بلکه وبلاگی دخترانه است که مطالب آن حاوی نکات آموزنده برای دختران است. اگر جک یا لطیفه ای ضد پسر را در این وبلاگ گذاشته ام قصد اهانت به آقایون را ندارم و فقط جهت تفریح و خنده بیان شده است. زمانی مصاحبه گری از دکتر علی شریعتی پرسید: به نظر شما چه لباسی را به زن امروز بپوشانیم ؟ ایشان پاسخ دادند : نمی خواهد لباسی بدوزید و بر تن زن امروز نمایید . فکر زن را اصلاح کنید او خود تصمیم میگیرد که چه لباسی برازنده اوست.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود آقایان ممنوع و آدرس roobina.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 10194
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

کد آهنگ فرزاد فرزین
برو برو

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت